Parkmanagement Weg en Land

Lansingerland

Actueel

Nieuwbouw Weg en Bos

Januari 2018

Op ons bedrijventerrein Weg en Land wordt, zoals u inmiddels wellicht al is opgevallen, gebouwd aan een 20 tal nieuwe bedrijfsunits. Deze units zijn zowel te huur als te koop. 

De units zijn kwalitatief zeer hoogwaardig en een mooie aanwinst voor ons bedrijventerrein. De vier kopunits worden voorzien van veel glas waardoor het een rijke uitstraling heeft.

Voor meer informatie kunt u kijken op: Nieuwbouw Units Weg en Bos

Of contact opnemen met de makelaar via: Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken.

Discussieavond fietsveiligheid

Mei 2017

Op dinsdag 30 mei houdt de gemeenteraad een open discussieavond over fietsveiligheid in Lansingerland. Hierbij komen uiteraard ook de rotondes in het gebied aan bod. 

Ook als er leden van parkmanagement zijn die interesse hebben om hierbij aanwezig te zijn, hun zegje te doen of vragen te stellen, zijn ze van harte welkom. Het is een brede avond, waar natuurlijk ook gesproken wordt over verkeerseducatie voor jongeren en de kwaliteit van het fietsnetwerk. Waarschijnlijk krijgen de rotondes ongeveer twintig minuten discussietijd. De rotonde aan het begin van het bedrijventerrein is al langer onderwerp van gesprek en ook wij nodigen u van harte uit om deze avond bij te wonen.

ALV 19 april 2017

April 2017

De jaarlijkse algemene ledenvergadering is op woensdag 19 april 2017 gehouden. De vergadering vond plaats bij een van onze bestuursleden (Basro B.V). Inloop was vanaf 17.30 uur met een heerlijk kopje soep en een broodje (uitstekend geregeld door Pieter Ridder Catering).

Na de opening, inleiding en vaststelling van de notulen 2016 is er door verschillende bestuursleden gesproken over de financiën, rotonde, parkschouw en meldingen vanuit het meldpunt en de mobiele surveillance.

M.b.t. de sponsoring van de rotonde is aangegeven dat uitsluitend leden in de toekomst reclame kunnen maken op de rotonde Bergweg Zuid. Indien bedrijven interesse hebben s.v.p. een berichtje achter laten op de website of melden bij het secretariaat. In ieder geval hebben inmiddels al 3 leden aangegeven interesse te hebben. De uitwerking hiervan volgt later.

Aansluitend werd er overgegaan tot de aangekondigde bestuurswisseling.

Twee bestuursleden traden af, Anton den Hollander en Frans Peeters. Het bestuur heeft met vertrouwen  2 nieuwe kandidaten voorgedragen, namelijk Falco Heezen en Edwin de Kleijn.

 De samenstelling van het bestuur is vanaf heden als volgt:

 Dagelijks bestuur:

-         Falco Heezen (voorzitter),

-         Edwin de Kleijn (secretaris),

-         Patrick de Beer (penningmeester).

 

Algemeen bestuur:

-         Marck van Boven,

-         Frank Bos.

 

We kijken terug op een geslaagde avond en wensen de nieuwe bestuursleden heel veel succes. We  zien u graag bij de volgende ALV.

Tijdelijk geen electriciteit

Maart 2017

Bij diverse ondernemers is een brief van Stedin in de bus gevallen (het betreft een gedeelte van Weg en Bos).

Op woensdag 19 april van 8.00 tot 14.00 gaat de stroom eraf i.v.m. werkzaamheden. Ook wij vinden dit een ongelukkig/ ongewenst  tijdstip en er is inmiddels contact geweest met Stedin.

De vooraankondiging is bedoeld om tijdig te kunnen voorzien in hulpmiddelen. Er wordt niet gegraven maar het betreft onderhoud in een elektriciteitsstation. Het betreft onderhoud wat moet gebeuren en gaat niet verzet worden, hoe vervelend het ook is voor de ondernemingen. Stedin houd vast aan deze planning en adviseert een aggregaat indien nodig. Wij vinden het ook erg vervelend maar adviseren u tijdig maatregelen te nemen om deze periode te overbruggen.  

Onze partner Promax heeft voor die periode een aggregaat gehuurd en zal er alles aan doen om de camera`s en internet in de "lucht" te houden. U dient zelf uw inpandige stroomvoorziening te regelen.   

Bijlagen:
BestandBestandsgrootteLaatst gewijzigd
Bewaar het bestand Brief Stedin Tijdelijk geen electriciteit 19 april 2017.pdfBrief Stedin Tijdelijk geen electriciteit 19 april 2017.pdf143 Kb03/31/17 10:45

Vergunning graafwerk

Maart 2017

Naar aanleiding van graafwerkzaamheden (en helaas met schade aan ons glasvezelnetwerk) op Weg en Bos heeft Parkmanagement , na een positief gesprek, afspraken gemaakt met de gemeente over vergunningen, verzakkingen en regeneratiekosten.

Wij hebben afgesproken dat de gemeente ons vooraf gaat informeren indien er een graafvergunning is aangevraagd. Wij weten bij eventuele vragen dan wie er aan het graven is. Ook is er o.a. afgesproken dat de degeneratiekosten (kosten welke gemaakt worden na afgeronde werkzaamheden) worden verhaalt op de veroorzaker. Zodra er iets gaat zakken kunnen wij via een contactpersoon bij de gemeente het laten herstellen door de veroorzaker. Ook omdat wij het onderhoud en beheer hebben overgenomen is het goed dat deze afspraken nu zijn gemaakt. 

Bij iedere verleende graafvergunning is het een verplichting de omwonende vooraf te informeren bij te verwachten overlast. Mocht dit niet gebeuren dan horen wij dat natuurlijk ook graag.  

Postbus 53  |  2650 AB Berkel en Rodenrijs  |  T:  010 519 15 88  |  E:   Dit e-mailadres wordt beschermd tegen spambots. JavaScript moet zijn geactiveerd om het te bekijken.